W tej zakładce sprawdzisz jak rozwiązywać problemy z klientami, kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzony towar, jakie masz możliwości odwołania się i reklamacji.
Pytanie: Zaleganie z płatnościami jest szczególnie uciążliwe w czasie epidemii koronawirusa. Firmy transportowe zastanawiają się jak wyegzekwować należności. Czy rozwiązaniem może być zatrzymanie towaru? Sprawdź.
Podmiot zawarł umowę na dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły i zakup biletów miesięcznych w komunikacji zbiorowej na bieżący rok szkolny. Czy w zaistniałej sytuacji epidemicznej, ma on obowiązek wypłacić wynagrodzenie za dni, w których nie odbywają się zajęcia szkolne?
Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo
Aktualności i porady ekspertów
Wzory dokumentów
E-biblioteka z raportami
Telefoniczne Pogotowie Transportowe
Bez terminów dyżurów – zadzwoń 24/7 i nagraj swoje pytanie do ekspertów. Odpowiedź odeślemy na Twój adres e-mail
Zadzwoń »Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
Aktualności i porady ekspertów
Wzory dokumentów
E-biblioteka z raportami