Filtruj treść
Filtruj

Jak przygotować procedurę postępowania z wyrobami niespełniającymi wymagań

Dodano: 4 kwietnia 2019

Dostarczanie wadliwych wyrobów klientowi powoduje marnotrawstwo, utratę zaufania klientów i dobrego imienia firmy. Właśnie dlatego firmy podejmują działania korekcyjne i korygujące. Skutecznie eliminują wyroby niezgodne z wymaganiami i likwidują przyczyny tych niezgodności. Aby zapobiec ponownemu wystąpieniu problemów, planują działania zapobiegawcze. Ciągle doskonalą skuteczność systemu zarządzania w celu zabezpieczenia wymaganej jakości wyrobom gotowym, dostarczanym klientom. W artykule przedstawiamy przykładowy sposób postępowania z wyrobem, który nie spełnia wymagań.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do wszystkich płatnych treści na portalu

  • Aktualności o zmianach przepisów transportowych zawsze będziesz na bieżąco
  • Interpretacji przepisów zawsze z komentarzem, z którego wszystko jasno wynika
  • Konsultacji z ekspertami pytasz i otrzymujesz odpowiedzi
  • Dobrych praktyk transportowych rekomendowanych przez kancelarie sposobów postępowania, które warto naśladować
  • Telefonicznego dyżuru eksperta osobiście zadaj pytanie a natychmiast otrzymasz rozwiązanie
  • Edytowalnych wzorów dokumentów każdy przygotujesz w kilka minut
  • E-biblioteki z najnowszymi e-raportami branżowymi do pobrania

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

 

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody

 
   
     Kncelaria Morawiec Kot    
   
                       
 
 
   
                       
   
                       
 
 

Nagrody i wyróżnienia

 

 
                 
x