Filtruj treść
Filtruj

Gelokalizacja paliw przez smarftona - z prawem do godzinnej awarii

Autor: Radosław Wrzesień

Dodano: 5 października 2017
b6d2abb2ede1077b2568b6b768ddec9bda2c2b8d-medium

Monitoring przewozów został wprowadzony ponieważ grupy przestępcze wprowadzały oleje smarowe do obrotu jako paliwa. Dzięki nowej ustawie „produkcja” smarów spadła z 29 mln ton do realnych 7 mln ton. Geolokalizacja ma jeszcze bardziej uszczelnić system. Ma być ona wdrażana „bezkosztowo” dla przedsiębiorców. Czy na pewno?

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do wszystkich płatnych treści na portalu

  • Aktualności o zmianach przepisów transportowych zawsze będziesz na bieżąco
  • Interpretacji przepisów zawsze z komentarzem, z którego wszystko jasno wynika
  • Konsultacji z ekspertami pytasz i otrzymujesz odpowiedzi
  • Dobrych praktyk transportowych rekomendowanych przez kancelarie sposobów postępowania, które warto naśladować
  • Telefonicznego dyżuru eksperta osobiście zadaj pytanie a natychmiast otrzymasz rozwiązanie
  • Edytowalnych wzorów dokumentów każdy przygotujesz w kilka minut
  • E-biblioteki z najnowszymi e-raportami branżowymi do pobrania

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

 

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody

 
   
     Kncelaria Morawiec Kot    
   
                       
 
 
   
                       
   
                       
 
 

Nagrody i wyróżnienia

 

 
                 
x