Spotkanie z ekspertem: Czas pracy kierowców dla zaawansowanych 8.04.2024.
. Nie przegap zapisów >>
x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
x
Aktualności
Przewozy na potrzeby własne
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
Narzędzia:
Przydatne narzędzia
Procedury
Wzory dokumentów
Akty prawne
Podcasty i wideo
E-biblioteka
Informator transportowca
Odwołania od kar ITD
Zadaj pytanie
Zwiń
Filtruj treść
Rodzaj przewozu
Transport rzeczy
Transport osób
Przewóz na potrzeby własne
ADR
Odpady
Kraj
Polska
Niemcy
Francja
Wielka Brytania
Austria
Inne
Typ pojazdu
Ciężarówki po wyżej 3,5 t
Bus towarowy do 3,5 t
Autobus powyżej 9 miejsc z kierowcą
Bus do 9 miejsc z kierowcą
Pojazd specjalny
Filtruj
Strona główna
Słowa kluczowe
4 grudnia 2011 r.
4 grudnia 2011 r.
Międzynarodowe przewozy okazjonalne busami do 9 miejsc po 4.12.2011
Pytanie:
Wykonuję międzynarodowe przewozy okazjonalne osób busami o mniej niż 9 miejscach włącznie z miejscem kierowcy. Czy wolno mi umieścić reklamę na samochodzie, czyli nazwę firmy, telefon, adres strony www i logo? Jakie wymogi musimy spełniać w zakresie licencji transportowej w związku z przepisami, które weszły w życie po 4 grudnia 2011 r.? Otrzymałem w jednym ze stowarzyszeń transportowych informację, że o przedłużenie licencji powinienem się starać w starostwie, a nie w GITD. Uzasadniono tę wypowiedź tak, że przewóz busami nie podlega uregulowaniom rozporządzenia nr 1071/2009. Czy to prawda? Jak mam wykonywać przewozy okazjonalne międzynarodowe, skoro nie będę miał licencji międzynarodowej? Jakie dokumenty mam przedstawić służbom kontrolnym w Niemczech?
Ewa Matejczyk
31 lipca 2012 r.
Problemy z ładunkami
Wzór zaświadczenia o nieprowadzeniu pojazdu po 4 grudnia 2011 r.
Pytanie:
Czy w związku z wprowadzeniem nowych przepisów od 4 grudnia 2011 r. dalej obowiązuje rozporządzenie (WE) nr 561/2006, które jest wymieniane w zaświadczeniach o nieprowadzeniu pojazdów? Chodzi o punkt: „prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania rozporządzenia (WE) nr 561/2006”.
6 lipca 2012 r.
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Archiwalny
Zmiany z 4 grudnia 2011 r. - czy parking może być bazą eksploatacyjną
Pytanie:
Czy za bazę eksploatacyjną może być uznany teren, gdzie mieści się zakład mechaniki samochodowej, w którym są naprawiane nasze samochody? W umowie będzie widniał zapis o świadczeniu usługi parkingowej. A może bazą mógłby być wydzierżawiony teren (ogrodzony, lecz bez żadnych garaży, prądu i bieżącej wody), który służyłby tylko do parkowania samochodów?
Iwona Szwed
15 grudnia 2011 r.
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Rozporządzenia unijne - czy ważne od 4 grudnia, czy jest okres przejściowy
Pytanie:
Czy zapowiadana „Rewolucja w przepisach transportowych 4 grudnia 2011 r." przewiduje okres przejściowy, czy od razu 4 grudnia 2011 r. zaczną być egzekwowane nowe przepisy?
Iwona Szwed
21 listopada 2011 r.
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Kontrole ITD po 4 grudnia 2011 r. - czy obejmą też spedytorów
Pytanie:
Prowadzę działalność spedycyjną. Nie jestem przewoźnikiem, ale jako spedytor posiadam licencję na transport krajowy, czyli de facto według dokumentów nim jestem. Czy też powinienem się spodziewać kontroli ITD w związku ze zmianami wprowadzanymi 4 grudnia 2011 r.?
Iwona Szwed
21 listopada 2011 r.
Przebieg kontroli
Archiwalny
Krajowy certyfikat kompetencji zawodowych po 4 grudnia 2011 r.
Pytanie:
Posiadam licencję przewoźnika i zatrudniam osobę z certyfikatem kompetencji zawodowych na transport krajowy. Co po 4 grudnia musimy zrobić? Gdzie ma się doszkolić mój pracownik? Czy to obowiązkowe? Czy dobrze rozumiem treść rozporządzenia nr 1071, że jeżeli posiadam krajowy certyfikat kompetencji zawodowych, to i tak będę musiał uzyskać certyfikat międzynarodowy? Jeżeli tak, to gdzie się zgłosić, aby go zdobyć?
Piotr Kowalski
18 listopada 2011 r.
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Wymogi w zakresie bazy transportowej po 4 grudnia 2011 r.
Pytanie:
Jakie wymogi musi spełniać 3-osobowa firma transportowa pod względem bazy parkingowej i całej infrastruktury po 4 grudnia 2011 r.?
Piotr Kowalski
17 listopada 2011 r.
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
2960
5473
5359
5352
5355
5351
3018
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne nasze serwisy:
firmatransportowa.wip.pl
»
czaspracykierowcow.wip.pl
»
zarzadzajacytransportem.wip.pl
»
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo
Sprawdź szczegóły »
x