Filtruj treść
Filtruj

Faktury z „reverse chargé” od kontrahentów unijnych dla polskiej firmy transportowej

Dodano: 16 listopada 2017
85410816d94545f19e02a97cde41d0becb380976-medium

Jesteśmy firmą prowadzącą transport krajowy i międzynarodowy. Od firm z państw unijnych, które zlecają nam przewozy otrzymujemy często faktury z adnotacją „reverse chargé”. Są to faktury obciążające naszą firmą m.in. za opóźnienie transportu. Jak traktować te faktury, jako korekta sprzedaży, czy jako nałożoną karę? Co z odwrotnym obciążeniem?

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do wszystkich płatnych treści na portalu

  • Aktualności o zmianach przepisów transportowych zawsze będziesz na bieżąco
  • Interpretacji przepisów zawsze z komentarzem, z którego wszystko jasno wynika
  • Konsultacji z ekspertami pytasz i otrzymujesz odpowiedzi
  • Dobrych praktyk transportowych rekomendowanych przez kancelarie sposobów postępowania, które warto naśladować
  • Telefonicznego dyżuru eksperta osobiście zadaj pytanie a natychmiast otrzymasz rozwiązanie
  • Edytowalnych wzorów dokumentów każdy przygotujesz w kilka minut
  • E-biblioteki z najnowszymi e-raportami branżowymi do pobrania

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

 

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody

 
   
     Kncelaria Morawiec Kot    
   
                       
 
 
   
                       
   
                       
 
 

Nagrody i wyróżnienia

 

 
                 
x