Filtruj treść
Filtruj

Spedycja zabrania przewoźnikowi kontaktu z klientem…

Maria Krawczyk

Autor: Maria Krawczyk

Dodano: 11 października 2019
przedstawianie ofert handlowych

Firmy spedycyjne w regulaminach często wprowadzają klauzulę - „Zabrania się bezpośredniego kontaktu z klientem w celu przedstawiania ofert handlowych". Czy spedycja może zabronić firmie transportowej kontaktu z klientem? Jak długo po wykonaniu zlecenia obowiązuje ten zakaz?

Z artykułu dowiesz się:

- czy spedytor może zakazać przewoźnikowi przedstawiania ofert handlowych zleceniodawcy?

- czy spedycja może żądać odszkodowania za przejęcie klienta?

- jak długo obowiązuje taki zakaz?

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do wszystkich płatnych treści na portalu

  • Aktualności o zmianach przepisów transportowych zawsze będziesz na bieżąco
  • Interpretacji przepisów zawsze z komentarzem, z którego wszystko jasno wynika
  • Konsultacji z ekspertami pytasz i otrzymujesz odpowiedzi
  • Dobrych praktyk transportowych rekomendowanych przez kancelarie sposobów postępowania, które warto naśladować
  • Telefonicznego dyżuru eksperta osobiście zadaj pytanie a natychmiast otrzymasz rozwiązanie
  • Edytowalnych wzorów dokumentów każdy przygotujesz w kilka minut
  • E-biblioteki z najnowszymi e-raportami branżowymi do pobrania

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Maria Krawczyk

Autor: Maria Krawczyk

prawnik specjalizujący się w zakresie prawa transportowego oraz czasu pracy kierowców, Błach Dynerowicz Bujak Kancelaria Prawna sp. z o.o. www.bdbkp.pl
 

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody

 
   
     Kncelaria Morawiec Kot    
   
                       
 
 
   
                       
   
                       
 
 

Nagrody i wyróżnienia

 

 
                 
x