Filtruj treść
Filtruj

Koronawirus: GITD zawiesza obsługę osób

Dodano: 23 marca 2020
Logo_-_Inspekcja_Transportu_Drogowego

Główny Inspektorat Transportu Drogowego poinfomował, że od 23 marca br. Wstrzymuje się bezpośrednią obsługę interesantów na Sali Obsługi Klienta GITD oraz Biurze Podawczym GITD.

W związku z zagrożeniem zakażeniem wirusem SARS-Co V-2, mając na względzie ogłoszenie przez Światową Organizację Zdrowia stanu pandemii, a w tym także stanu epidemii w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie § 10 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 491) w okresie od dnia 23 marca 2020 r. do odwołania wykonywanie zadań przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego, podlega ograniczeniom polegającym na wykonywaniu zadań przez GITD w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

Wstrzymana obsługa interesantów

Wstrzymuje się bezpośrednią obsługę interesantów na Sali Obsługi Klienta GITD oraz Biurze Podawczym GITD. Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem https://gitd.gov.pl/dla-przedsiebiorcow/komunikaty/komunikaty-btm/.

Wstrzymuje się bezpośrednie przyjmowanie interesantów w GITD w sprawach wykroczeń dotyczących naruszenia przepisów w zakresie przekraczania przez kierowców ustalonych limitów prędkości oraz niestosowania się do sygnalizacji świetlnej. Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem www.canard.gitd.gov.pl w zakładce aktualności.

Zamówienia publiczne

W sprawach dotyczących zamówień publicznych szczegółowe informacje znajdują się pod adresem https://bip.gitd.gov.pl/zamowienia-publiczne/.

Obsługa viaTOLL

W sprawach obsługi klientów viaTOLL szczegółowe informacje dotyczące otwarcia Punktów Obsługi Klienta viaTOLL znajdują się pod adresem https://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-osobowe/aktualnosci oraz https://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezarowe/aktualnosci.

Przeglądanie akt

Wstrzymuje się bezpośrednie przyjmowanie interesantów w GITD w szczególności w celu przeglądania akt spraw administracyjnych, w sprawach skarg i wniosków oraz bezpośrednie przyjmowanie korespondencji papierowej od interesantów.

Pisma tylko: e-mailem, pocztą lub kurierem

Pisma związane z postępowaniami administracyjnymi (podania, żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być przekazywane za pośrednictwem operatora pocztowego, podmiotu świadczącego usługi kurierskie oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.  U. z  2020 r. poz. 346).

Pozostałe pisma mogą być przekazywane w sposób określony powyżej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Ważne:

Dodatkowo dokumenty na Biuro Podawcze GITD można składać w miejscu do tego wyznaczonym (oklejony plastikowy pojemnik, bez potwierdzenia daty przyjęcia), w pomieszczeniu Sali Obsługi Klienta GITD.

Odwołuje się wszelkie spotkania, konferencje i szkolenia, które miały odbyć się w GITD.

Źródło: GITD

 

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody

 
   
     Kncelaria Morawiec Kot    
   
                       
 
 
   
                       
   
                       
 
 

Nagrody i wyróżnienia

 

 
                 
x